onsdag den 9. april 2014

SÅ parat til forår...

Idag lykkedes det igen... Ærligt, jeg ved ikke hvordan, men jeg ved jeg glæder mig til at sove i aften.

Idag udkom 4. issue af Enfants Terribles Magazine, støre, bedre og smukkere end før. Jeg ved heller ikke, om man kan blive ved med at blive rørt over at det udkommer, men jeg er stadig der hvor jeg gør.

Der er så mange fantastiske mennesker indeover det - folk er så vilde og fantastisk dygtige til alverdens ting. Vi prøver at samle nogle af dem i vores magasin og jeg synes vi levere. I denne omgang har vi alt fra mode til salater - fra IG til papirsklip og helt over til en rundvisning i Paris, samt meget mere...

Jeg lover jer at i vil være klædt på og mere end parat til foråret, når i har kigget det igennem - i finder det her!
Kan i forresten gætte hvem der har lavet den fantastiske hue med øre på forsiden, som jeg er dyyybt forelsket i?




8 kommentarer:

  1. Super flot udgave - fantastisk arbejde

    SvarSlet
  2. Endnu et dejligt nummer. Tillykke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marina, det føles befriende at få det afsted <3

      Slet
  3. Åhh smukke Sienna med de levende blå-blå øjne.. Vores døtre gik i samme børnehave, og jeg har set billeder af hende her og der, men ikke fundet din blog før nu, via dette online magasin. Virkelig smukke billeder du tager, fulde af eventyr, drømme og fantasi. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej hvor sjovt Sine.
      Danmark er jo ikke større end at man helt sikkert næsten kender alle ;)
      Og tak for de fine ord <3
      Hils Sine!!

      Slet