mandag den 7. april 2014

Nu uden så meget sukker...

Nogen tænkte måske jeg var bukket helt under efter sukkerafvænning, ovenpå sidste weekends sukkerchok, men bare rolig jeg er her endu ;)

Okay, okay jeg har helt kunne holde det, der er kommet lidt sukker indenbords, men ikke meget. Tilgengæld har jeg taget greenierne op igen. Jeg kan virkelig mærke på kroppen at hele Enfants Terribles projektet, koster sådan seriøst. Jeg har brug for mere grønt, det føles i hvert fald rigtig, når jeg propper kroppen med det.

Og i dag tog jeg også hul på lidt chokolade fra Nellie Dellies, der dog ikke indholder tilsat sukker. De smager godt, det må jeg alligevel gi dem - synes ikke jeg havde et problem med steviaen, som jeg ellers godt kan ha.

Men halløj jeg var sååå trært og trængte til lidt forkælelse, ovenpå at ha været ude og tage billeder, for bom, bom, bom aner ikke for hvilken gang i denne uge.

Sienna og jeg havde været en tur i haven ved Landbrughøjskole, i jagt på lys og forår - vi fandt det ik, det blev til fine billeder, men ikke det jeg havde drømt om. Resultatet kan du se på onsdag, når det næste issue af magasinet kommer.

Hjemme igen fandt jeg Sammie udenfor, men sin nye basket ball, den havde været et stort ønske længe. Han var løbet til Fisketorvet, 5 km, og der købt den og et meget ønsket skateboard til Sienna. Så dagen har været fyldt, men det er de jo altid 







Ingen kommentarer:

Send en kommentar