mandag den 30. december 2013

Botanisk Have...

Igår smuttede vi alle fire, en tur i Botanisk Have. Ungerne havde ramt det punkt, hvor de trængte til en alvorlig gange afkrudtning og vi voksne trængte til varme og lys.
Vi besøgte derfor det smukke Palme Huset, der desværre var under ombygning, så det hele var ikke åbnet og kun hus 5, var som det plejede. Men der var smukt, varmt og alt blev udforsket. 
Sammie havde selv taget kamera med og udforskede også dette lille stykke magi, med det.

Efter vi havde nydt det i små 2 timer og huset af glas ikke længere kunne rumme ungernes begejstring, gik vi en go tur i Haven, der trods den triste årstid, var så smuk.

Jeg vil love mig selv, at vi i fremtiden, vil komme der lagt mere. Der er så uendelig smukt og det er svært at forstå man står i midten af København, når man er der.
Og denne her bliver billedtung, men der var så smukt 

P.S.: Og noget lidt sjovt. Prøv og se disse billeder som Monika Elena tog for 2 år siden, samme sted. Hende den lille er blevet noget så stor siden...






















1 kommentar:

  1. Smukke smukke billeder - jeg er forført og hensat af magien, der ligger bag.
    Botanisk have er fantastisk, intet mindre - desværre er der langt fra det midt jyske, men botanisk have i Århus er også en fantastisk perle.
    Rigtig godt nytår - jeg har netop fundet vej til din blog, og jeg glæder mig til at følge hverdagens magi hos dig og dine i det nye år. Det er en fornøjelse at kigge med - tak!
    Kh. Kristina

    SvarSlet