torsdag den 28. november 2013

Kigge-på-dag til ballet...

I lørdags var det kigge-på-dag til ballet i Tivoli.

Da det er første år Sienna går der, var jeg meget spændt på hvordan det forgår. Underviserne har altid virket helt utroligt søde og vi har virkelig følt os i absolut trykke hænder.

Og de indfriede alle forventninger.
Jeg siger jer, de piger  (og 2 drenge) de stod på lige rækker, der var INGEN pjat og ingen der ikke havde lyst og absolut ingen sure miner.

Det var en virkelig dejlig oplevelse at se hvordan de blever undervist med en kæmpe pose kærlighed, men med respekt for hvad det er de er der for. Se det sådan jeg kan li det ;)

Jeg er så utrolig glad for, at vi blev vist vej til Tivoli balleten. Jeg elsker vores lørdag med ballet, Tivoli tur og kaffe i det aller hyggeligste selskab - hvad mere kan man ønske sig 






8 kommentarer:

  1. Ja, det er et dejligt sted. Storm gik der før sommerferien, men det er lige langt nok for os desværre (og for dyrt) det koster lige lidt mere end de andre balletskoler. Vi er glade for Hellerup Balletskole, men desværre er der ingen drenge på holdet og det er lidt demotiverende for Storm... Alma elsker dog balletten og danser 24-7;o) Ville ønske, at hun kunne danse endnu mere, men det er tidskrævende, at bringe børnene frem og tilbage, når man ikke lige bor i nærheden (og de balletskoler, som ligger i nærheden, er desværre ikke så gode). Fine billeder og fin Sienna... Er det obligatorisk med den blå dragt?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er så tidskrævende med alt den brig og hent. på et tidspunkt gjorde vi det 6 ud af ugens 7 dag.
      Heldigvis træner Samuel kun 2 gange om ugen pt.

      Og de blå dragter er ikke obligatoriske, men man måtte gerne ha dem inden sommer - men intet krav.
      Der er forresten 2 drenge på dette hold, bare hvis du pludselig ikke ved hvad du skal bruge din tid og penge på ;)

      Slet
  2. Åh hvor fine billeder. Fra hvilken alder underviser de og er der nem/tilgængelig optagelse?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åhh jeg kan ikke huske det. Men jo i hvert fald fra 6 år og mon ikke også før...
      Der er ingen optagelses prøve, men tror holdene er ved at være godt fyldt op :)

      Slet
  3. Hvor ser det fint ud! Jeg håber hun synes det er sjovt. - og ja, man skulle næsten tro de var farvekoordineret!
    Hvis du har lyst, så kig forbi min give away på http://bynuggo.blogspot.dk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun synes absolut det er sjovt og at det foregår i Tivoli, skader ikke ;)

      Slet
  4. Virkelig fine billeder - det ser ud som om de både koncentrerer sig og nyder det, det er så fantastisk at lære som barn. Hvis jeg kunne fylde seks år forfra tog jeg gerne et smut forbi :)

    SvarSlet
  5. Hvor ser de søde ud. Min datter går også til ballet og hygger sig virkelig med det. Jeg vidste slet ikke at man også kunne gå til ballet i Tivoli. Vi går på Christianshavns balletskole, og det er heldigvis ret prisvenligt, men tror at Tivoli ville være et større hot hos børnene :)

    SvarSlet