lørdag den 19. oktober 2013

The sun is my spotlight...

Min verden, er tit en tosset verden og har altid været det.

Derfor er der heller ikke langt fra, at jeg laver en klovnehat, til at Sienna og jeg tager i Botanisk Have, 25 min i lukketid, og skyder nogle billeder.

Det var hvad der skete igår, da vejret viste sig fra sin alle skønneste efterårsside...
Her er lidt af det vi fik, inden vagten gennede os ud 










trøje fra H&M all for children // Leggins er syet hos Marapytta i Liberty stof // knæstrømper fra Frankygrow // støvler fra Bisgaard

6 kommentarer:

  1. Herligt med sjove indfald i hverdagen :D Det kom der jo en serie smukke og skøre billeder ud af ♥
    Jeg bliver helt inspireret til at gå ud og lære mit nye kamera at kende, nyder virkelig at se dine mange flotte billeder, både her og på IG : )

    Kh Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæmpe tak Marthe <3
      Det er en kæmpe fornøjelse for mig at udforske fortælling, gennem fotografi.
      Igang med det kamera, det er en fantastisk verden <3

      Slet
  2. Fine billeder af smukke Sienna og sjovt at høre om tilblivelsen :)

    Det er herligt at mærke din entusiasme omkring at udforske fotografiet gennem bloggen.

    Hvor er jeg vild med den lille jakke(?) hun har på. Den er fantastisk!

    Kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er så skide søde den trøje - den er fra H&Ms All for Children kollektion, hvor 20 (måske 25 %, kan ikek huske det) går til UNICEF.

      Og så dejligt min store passion kan føles - jeg kæmper virkelig for at blive bedre til at fortælle historier, gennem billeder.
      Knus Knus

      Slet
    2. Du er utroligt god til at skabe billeder som fortæller historier - eller giver stemninger og en eventyrlig stemning :)

      Tak for tippet mht. trøjen. Træls at vi ikke bor lige i nærheden af én H&M - de er endnu ikke nået til NZ :( Må lige overveje, om jeg skal bestille i DK og få sendt til familie - kan se at de også har andet fint klæd-ud-tøj på deres hjemmeside.

      Kram

      Slet
  3. Hej Celiné

    Som altid meget smukke billeder af din smukke datter. De er så eventyrlige, dine billeder med Sienna.

    Kh
    Anna

    SvarSlet