torsdag den 24. januar 2013

Mor i bussen...

Jeg tror jeg nævnte at denne uge, var een af dem, med store oplevelser i. Ak og suk, ja en del er blevet aflyst pga. sygdom, men idag er det lykkes at komme afsted, hvilket jeg takker guderne for, alt andet havde været for surt... Nu mangler vi bare lidt guddommelig indgriben, for at have et rent hus klar og mig smuk og knap så snottet at se på, til fødselsdagfesten på lørdag.

Men inden vi når dertil, hvor jeg er midtpunk (høhø), ja så er jeg nu blot moderen der sidder ude i en halvkold filmbus, mens Sienna er inde og ha en fest med at indspille en reklame.
Det er stort, det er faktisk herre-stort for hende, at få lov til at være med til sådan noget. Det er intet mindre end en fest, for de unger der er med, faktisk føler  jeg lidt med alle de voksne der arbejder med dem, men tænker at det værste havde nok været hvis alle børnene bare sad i hver deres hjørne og var mutte - det er IKKE tilfældet! Jeg tror at den rette stemning er langt, for at det skal blive nogle gode optagelser.

Hun, ja alle 4 unger, var lige forbi og sige hej, til os herude i filmbussen og alle var helt oppe og ringe over det hele og Sienna var specielt glad for at ha spist jordbær. Men de er ski da også bare nogle heldige unger, sådan at få lov til at lave denne slags 








2 kommentarer:

  1. SKØNT at få plads til de dejlige oplevelser midt i alt snottet!
    Epidemien er også nået til Jylland, så vi er een mand nede og tre på vej - øvøv...

    Jeg er sikker på at du nok skal blive klar og forblive smuk til din fest på lørdag. Huset... ja det kan jeg vist ikke garantere dig for. Men når alt kommer til alt, så er et skinnende rent hus sjældet ret vigtigt for en god fest!

    SvarSlet
  2. Åhh For hulen da Maj - håber i allesammen kommer hurtigt ovenpå igen.

    og hehe tak for de opmuntrende ord <3
    Kæmpe knus

    SvarSlet