fredag den 17. august 2012

En lille sky...

Idag er en lille sky flyttet ind på Siennas værelse og den er fyldt med at det gode.
Jeg har endelig fået lavet den sky, som jeg nu så længe har ønsket at lave til Siennas værelse. Skyer er der over alt for tiden, men jeg blev ramt af en voldsom inspiration da jeg for noget tid tilbage så en over hos Finulig.

Jeg ville gerne ha lavet en, der var ligeså yndig og let i sit udtryk som den, men jeg må jo nok bare sanne at jeg ikke mestre begrænsingenskunst, hverken hvad angår farver eller pynt. Dermed ikke sagt jeg ikke er tilfreds med min sky - jeg synes den er så fin og fyldt med alt det bedst jeg ved af perler, palietter, simili sten, vintage bånd og mor kærlighed 



4 kommentarer:

  1. NØJ den er smuk!! sådan en vil jeg også gerne lave! Du er så dygtig til at gøre en hel masse på een gang, uden at det bliver for meget.. Så sejt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja da, igang selv - de er sååå fine de skyer. Tror også jeg selv skal ha lavet nogle flere <3

      Slet
  2. Den er virkeligt fin! Er vild med al den skønne pynt :) Helt særligt må det være at have sådan en smuk lille sky, som endda er lavet af mor :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Mirjam <3
      Vi kan go li ting med mors kærlighed i og Sienna taler tit om at nu putter mor kærlighed i maden til os eller hvad jeg nu laver. Åhh den lille put <3

      Slet