fredag den 15. juni 2012

Glimt...

Jeg er en sucker for farver.
Ikke rigtig hysteriske farver, men farver. En er dog min ynglings for tiden og sniger sig ind over alt - lyserød! Det er en gammel ven der periodevis gør sit indtog og det ser ud som om det er en af de perioder lige nu 

Her lidt glimt af det jeg glæder mig over for tiden... Og så en ny dagens sang, den glæder jeg mig nemlig også over ;)




1// Mit rosa pettiskirt og blomsterede kjole.
2// Mine lyserød spidser i håret, som er meget svære selv at fotografere.
3// Den fineste halskæde EVER, herfra.
4// Den første Alchymist der sprang ud i år.
5// Håndlavet hårkam fra London og blomster spænde fra TopShop
6// Min mors gamle Moschino jakke, jeg er så heldig at ha fået.
7// Den smukkeste Wiinblad dug, som jeg har været på jagt efter i lang tid, fik endda en totalt ubrugt en.

3 kommentarer:

  1. jeg er helt med på det lyserøde lige nu, og hvor ser du bare fin ud i den kjole.

    SvarSlet
  2. Elsker dine lyserøde hårspidser!

    SvarSlet
  3. skjønne deg og skjønne kjole!!

    SvarSlet