torsdag den 15. marts 2012

Meget mystisk...

I dag, efter jeg havde hentet ungerne og vi var kommet hjem skete der noget mystisk og uventet.
Jeg sad og tjekkede mine mails da det slog mig at der var helt stille. Ingen unger der skændes, ingen der råbte, intet fjernsyn det bragede der ud af. Og hvad var grunden til denne stilhed, jo Sienna sad på HENDES værelse og var på Oline og Samuel sad på HANS værelse og læste lidt.
Jeg tør næsten ikke håbe at livet fra nu af bliver ren lykke, men hvis det her er en indikator på fremtiden, så jeg glad også er det her helvede af en ombygning alligevel det hele værd.

Intet er færdigt endnu, men på Siennas værelse kan man nu skimte et færdigt resultat og i aften skal hun sove der for første gang - lige nu står Daniel og skære lamel bunden til så den passe til den gamle "nye" seng hun har fået.

Jeg glæder mig til at kunne vise lidt - måske i morgen  :)


1 kommentar:

  1. Kunne man lokke fabrikat og farvekode på den smukke lyngfarve ud af dig?

    SvarSlet