fredag den 18. november 2011

Det fineste børnestel EVER!!!

Kan i min verden ikke være andet end Maskerade stellet, som Shane Brox skabte for Royal Copenhagen nogle år tilbage.
Derfor var jeg slet ikke i tvivl om hvad dåbsgaven skulle være, da jeg skulle stå fadder for min ældste venindes søn. 
Desværre faldt alle mine planer til jorden da jeg alt for sent opdagede at stellet var udgået og udsolgt over alt. Jeg indrømmer jeg panikkede, fandt det i USA og bestilte det hjem. Men panikken blev ikke mindre da jeg intet hørte fra firmaet i USA og tilsidst måtte jeg finde på noget andet.

Og nu til der hvor det bliver rigtig sjov (eller noget) for forleden kom stellet fra USA - 1 1/2 måned forsent og uden jeg vidste det var på vej.

Jeg synes det er for dumt at ha dette fantastiske stel liggende og glane, så jeg har sat det til salg på Den blå Avis. Jeg ved der er andre end mig der har ledt i vildskab efter det, så håber det kan sprede glæde et andet sted - det er solgt...









1 kommentar:

  1. Ja det er fantastisk som næsten alt hvad Shane laver, men jeg har hverken små børn eller 850 kr. i overskud. Detsværre.

    SvarSlet