søndag den 21. august 2011

Sommer, sommer og sol...

Er det ikke som om det hele går meget nemmere når solen skinner og sommeren faktisk minder om sommer?
Jeg synes faktisk at dagens opdage er gået meget nemmere end jeg havde frygtet - det handlede nemlig om havestuen. Stedet hvor alt blev rykket hen da vi havde vand i hele kælderen og som derfor ikke har kunne bruges i flere måneder. Men nu skulle det altså være, nu måtte der ske noget, for stedet gjorde een i dårligt humør sådan dagligt, stedet der skulle være et fristed, var blevet en tornen i øjet, der hvor alt det slemme var.
Men i dag er den blevet næsten tømt for kældergejl, næsten, der står stadig lidt til forsikringen, men nu kan man være der samtidigt og nyde det sidste af sommeren også når det regner, komme til vores tomatplanter, der måske mest minder om tomattræer og bare sidde lidt - skønt!
Men dagens glæde blev ikke mindre af at vi fik vores nye Fermob havemøbler hjem, sammen med nogle nye krukker og ikke mindst Siennas vindmølle til legehuset, det hele hjembragt fra Frankrig af min mor og Henrik.
Og her en lille note til andre Fermob fans, Fermob er mellem 30-40% billiger i Frankrig, så hat man mulighed for at få kørt noget hjem, så der mange penge af spare ;)

Jeg håber alle har haft en ligeså dejlig dag også selvom det lige nu står ned i stænger...














2 kommentarer:

  1. Det der legehus - det er for skønt!
    Jeg har meldt mig som fast læser af din blog - måske har du lyst til at gøre det samme?
    http://boliglicious.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Sikke nogle dejlige billeder.
    Kh
    Monika

    SvarSlet