fredag den 10. juni 2011

I ♡ masking tape

Jeg udforsker stadig muligheder med det fantastiske masking tape og denne gang er det gået ud over vinduerne i døren ud til den franske altan.
Jeg synes konceptet fantastisk, det er meget her og nu, ment på den måde at du fx. kan dekorerer en hel væg om du vil og i det at den er færdig fjerne det uden et spor. Det der tit holder mig tilbage med at male og tapetsere er at jeg ved at det jeg synes er skønt det ene øjeblik hurtigt er forbi og videre til noget nyt og netop med masking tape kan man virke skabe store effekter og fjerne dem uden et spor, når du ikke gider det mere og på den vis bliver der mulighederne større, synes jeg i hvert fald ;)
Det behøver jo ikke kun være til at dekorere en konvolut eller ophængning...




6 kommentarer:

  1. Skønt. Helt perfekt sammen med døren.

    SvarSlet
  2. Jeps man kunne være fræk og sige at maler tape, passer rigtig godt til den dør.
    Men jeg må indrømme at det er en af de projekter som det ikke gør mig noget bare står, synes det er ret fint ;)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det fantastisk fint ud med stjernene i ruderne!

    SvarSlet
  4. Hvor er den platte fra, som er på det nederste billede? Synes ikke lige, at du har skrevet det nogle steder?

    SvarSlet
  5. Tak Inger Marie, jeg synes også selv det ser vildt fint ud - manden kiggede dog lidt underligt da han kom hjem til det, men han er vel ved at være vant til den slags ;)

    Platten med hunden er fra Meyer-Lavigne, de har en shop her:http://www.meyerlavigne.bigcartel.com/

    SvarSlet
  6. Me encanta tu idea Céline. Gracias por compartirla

    SvarSlet